söt lärare...

hej på er! gullig svenska lektion när våran lärare börjar prata om att hon hade slagit på tvn så kom det fram snoppar. hon börja bara snacka om det för att sanna hade en bild i sin bok på en kille som stog naken och visa sin "pillesnopp". vem fan säger pillesnopp?aja, men iaf , sen på no:n så pratade vi om bajs! så jag känner att jag har haft en väldigt trevlig dag i skolan idag! men sen när vi sluta så gick jag, klara och alexandra ner till chillrummet och hängde där ett tag o sen lite senare kom grete, anna och sanna. ajuste! anton kom ju ner sen, anton är gretes pojkvän, så dom strula lite grann, och anna satt och räknade hur länge dom strula...haha! så grete fick lite damp sen på anna, men iaf, sen gick vi hem till alexandra och åt lite mat för vi var typ sjukt hungriga och sen blev jag hämtad ungefär runt 10!
bjuder på bilden
så såg min dag ut!
puss
/maja

Kommentarer
Postat av: tomPa

fett söt bild (a)

2012-01-23 @ 20:24:51
Postat av: denis

2012-01-23 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0