Sandra & Elin..

Idag så träffade man Sandra vid tolv och vi gick tillsammans i kylan hem till Elin.
Första dagen jag träffar Sandra själv faktiskt ! :)
Vi kollade på paranomal activity ( typ dog ) och garva asmycket för att elin ramlade tre gånger på hennes rum!
1. över alla sladdar..
2. välter ut colan..
3. välter ut alla chips..
SMART CHEY..

Sen så åkte vi o kollade på innebandyträning (:
Lite halvt kul att bli insläppt och sen bli ensamma så att man kan springa runt i hallen och dampa..!

Det finns inga som ni !
jag älskar er verkligen !




Nu kom jag precis hem , är så sjukt trött !!
Alla andra börjar skolan imorn , men jag börjar på torsdag :D :D :D


söt? pfft !


pussar
/alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0