härlig början..

Jag börjar det nya året med att grovstäda mitt rum , möblera om det och rensa bort lite barngrejor och sånt som jag inte använder längre! Kan ju kanske bli någon kasse till myrorna eller så , känns alltid bra att göra det man kan för utsatta i landet.. haha ;)
Men jag klarar bara inte av mitt rum själv!!!! Finaste Elin kommer nog om nån timme eller nåt och hjälper mig! Har en känsla av att tiden inte kommer gå åt att städa... men men!
Det läskigaste är att jag inte har städat under sängen på ett år.. äckel päckel!

Nyår firades som vanligt , Lokabrunn med familjen! Härlig helg med spa , lyxmiddag och hotellfrukost!
Försökte få någon bra bild på raketerna , men det var svårt.. Mina försök kommer senare!

MAJA !
Om du ser det här så vill jag att du ska veta att jag saknar dig så grovt mycket!!
Hoppas det var härligt på kryssningen o så! Gott nytt år på dig ! ♥

Nejnu får man väl försöka börja lite på rummet själv..
Önska mig lycka till!



Gott nytt år !
pussar
/ alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0