gullig natt !

ja ni ! Jag och alexandra har nog haft den roligaste "övernattningen" nånsin !
Vi (försökte) kolla på film , kastade popcorn på varandra , pratade med folk på skype , råkade knocka i våra huven i varandra..och massa mer. Vi somnade kl 06.30 och vaknade 11.30 , så vi var bara liite trötta imorse när vi vakna..hmm, vet inte riktigt mer vad jag ska säga...juste! Jag och alexandra fick lite damp på att gubbarna på wii typ stog och hoppa som små dampbarn, haha, har typ aldrig skrattat så mycket förut! Men ni får ha ett bra slut på jullovet!


oj, vad gulligt..
pussar
/ maja

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tusen tusen tusen tack för din fina kommentar! Sitter här och ler nu :D jag blir superduperglad ♥♥ Kraaam!

2012-01-09 @ 15:51:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0