daa truthhh !

Tänkte härma maja lite ! (a)
Ska berätta 10 sanningar om mig själv--

1. Jag sparar alltid pizzakanterna till sist för att annars tycker jag bara att dom tar onödig plats i magen..
2. Jag har en affisch med JonasBrothers på min vägg bara för att dom ä snygga , men annars hatar jag dom!
3. Jag ska börja plugga juridik och bil-körnings-teori tidigt !!
4. Om jag måste välja någon idol , så blir det nog Veronica Maggio eller Eminem , DIGGA LIKHETEN MELLAN DOM !
5. Jag sover med två täcken ..
6. När jag var 6 år så ville jag bli kirurg :$
7. Jag gråter lätt av film och musik.
8. Jag städar mitt rum minst en gång i veckan !
9. Jag har tre bonussyskon, tre halvsyskon, men inga riktiga syskon , och allt jag vill är att ha en lillasyster !
10. Jag föddes på Gotland , kommer dö på Gotland. Det är bara att jag bor på fastlandet emellan :)

nåt sånt kanske ?
haha ..


pussar!
/ alexandra♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0