CITY

Ah tänkte bara skriva något snabbt ! Ska upp på stan o träffa min älskade Sofia som jag inte har träffat på månader (!)
Hade ju funderat på att spara mina pengar.. Det går lite sådär ! :/
MEN JAG SKA FÖRSÖKA IDAG!
Bara köpa saker som jag verkligen vill ha och behöver!
Måste ju tänka lite på framtiden ! Lägenhet , räkningar , körkort (som mina föräldrar kommer betala om jag inte dricker , röker eller snusar innan 18) , bil   osv..
Men det är ju så lätt att betala en 50lapp där och en 100lapp där och till slut så har man inget kvar .. suck!
AJA ! Här sitter jag o babblar på .. skulle egentligen bara bli två rader!
Nu måste jag dra till stan!♥
CIAO

pussar
/alexandra



söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0