BACK ON THE TRACK.

Känner att vi inte har bloggat på ett tag.. ( speciellt inte jag ) FY PÅ MIG O MAJSAN !
Nej men seriöst! Vi måste skärpa oss! :)
Just nu sitter jag och lyssnar på Majas nya favoritlåt , Coldplay-See You Soon.. Jag gråter nästan.
Sitter o väntar på att få äta RIKTIG mat , sitter ju o smockar i mig choklad för att jag är så hungrig !
Idag har jag ätit :

  • 2 Kindermaxis
  • 3 Tuggummin
  • Beanaisesås
  • 3 glas saft
  • 50 g Lagerhaus-choklad
  • 50 % av en pringlesburk

 

JAG ÄR HUNGRIG D:

iaf , Kollade lite på Hjalmars Såpa nyss ! (tack för lånet av dvdn Maja♥)

 

Jag ska försöka fixa min bildbomb nu om en stund ,
ni ska få se !

 

, jag fifaan.

 

 

pussar!

alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0