10 sanningar om mig!

1. Jag skrattar typ hela tiden.
2. Jag har väldigt många vänner men bara 3 jag kan berätta precis ALLT för.
3. Det jag är allra nöjdast med på mig själv är mina ögon.
4. Jag gillar en person väldigt mycket.
5. Just nu snackar jag med världens bästa annsofie på skype.
6. jag älskar att sjunga och jag går på en musikskola
7. Justin Bieber är min största idol, och jag älskar han
8. Jag saknar mina vänner som jag inte har träffat på länge.
9. Jag börjar skolan på torsdag
10. Jag somnar snart för jag är så trött
haha, jag vet att det vart ganska ointressanta sanningar om mig! men kommer intressantare nån annan dag!
pussar
/maja

Kommentarer
Postat av: Wiebke :)

Kan du ta kort på dina/ditt öga?

2012-01-23 @ 16:08:11
URL: http://wiebke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0