i'm back

precis som alexandra har skrivit så har jag haft problem med internet. men nu funkar det igen! just nu: typ har ont i huvudet, halsen och sen känns det som jag har feber även fast jag inte har det!? konstigt. men jag ska försöka orka med skolan dom sista dagarna nu innan as time goes by! för jag måste verkligen vara med och jobba klart med allting nu! i svenskan ska vi göra nån affisch om en film, skriva lite om den och sen redovisa på as time goes by. sen i no:n så ska vi skriva om nått ekosystem och sen vet jag inte om vi ska redovisa det där eller inte. dom säger att det har med as time goes by att göra, men jag vet inte! får väl ta och fråga nån som vet imorn! aja, snart är det val dags att krypa ner i sängen och försöka få lite skönhetssömn. det behöver jag verkligen!
två små söta bilder jag tog innan jag färgade håret.

pussar / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0