I need that one thing, U got that one thing-

Tänkte bara skriva nåt litet och snabbt innan jag städar upp mitt rum!
På vår skola har vi sovmorgon på FREDAGAR. (?) Borde väl bättre att ha det på en måndag?
På fredagar är man ju pigg ? Jaja.. iaf ! Vanligtvis börjar vi 08:10 , men på fredagar 09.10.
Liiiiite skillnad i alla fall!
Jag brukar vara rättså pigg på morgonen och gå upp 05.00 alla vardagar, men idag gick jag upp åtta..?
Har nog aldrig varit så trött.
Kvart i nio hämtade Anna och hennes pappa mig, vi åkte till skolan och började med språk. -.-'
Sen fortsatte vi med vårat filmprojekt med 70/80-tals-tema på svenskan, KONSERTEN ÄR PÅ TORSDAG!!
inte nervös alls.
På idrotten 'ROCKADE JAG FETT' .. HAHA, nej men vi spelade badminton och jag & Maja dog av garv eftersom vi såg helt efterblivna ut..
På lunchen ska såklart kotletterna ta slut precis när jag ska ta mat? JAG GER OTUR. Fick ta köttbullar (A)
På NOn kände jag o Hanna oss riktigt duktiga som var klara med jordklotet och hängt upp det i en kartong som vi målat svart, bara satteliterna kvar nurå!

hihi. Förlåt att jag bombar er med info om min 'intressanta' dag!
Men det här är ju riktigt kul?

Skriver mer sen!
Ska äta & städa!


PASTA MED MOZARELLA, here I come.


gammal,


pussar
/alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0